Utflykt & match

Hallå ja!
Lördag men inte vilken lördag som helst. Idag har vi nämligen varit på utflykt. Ja alltså inte en vanlig utflykt utan en fotbollsutflykt. Vår förra lagkamrat Emma Andersson spelade nämligen mot öster idag, och vittsjösuppoters som vi är så åkte vi självklart för att kolla läget!
Vittsjö vann med hela 6-0 och Emma själv gjorde ett utav målen rätt upp i krysset. Ja lite så fotboll ska spelas.. ;)
Myggan å Janne malde på som vanligt och om det inte hade varit för att jag grym på att knipa så hade jag kissat på mig! Skrattar ihjäl mig när dom sätter i gång och börja tjöta!

Ikväll har vi varit hos var gamla lagkompis Mandi som fyllt år. Det bjöds på otroligt god mat och en jäkla massa skratt! Hos Systrarna Frejd är alltid stämningen på topp!! :)

Nu ligger man här i sängen, ja jag ska erkänna och säga att en arm hade faktiskt inte suttit helt fel! Men jag är inte bitter! Imon är det match mot Vimmerby och 3 pinnar ska med hos hem.

4,4,2 om pisan själv får välja!
PUSS PÅ DET!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0