petang yang baik

Att solen lyser, att gräset börjar synas och att det iallafall är någon plusgrad, kan ju inte göra annat än att man blir riktigt sugen på lite finlir på borovallen. Även om det redan är några i laget som tror att det är 25 grader och gassande sol så får vi nog behålla underställen och pannbanden ett tag till och det dröjer nog några veckor till innan vi får byta ut konstrgräsplanen mot den älskade vallen.

Själv sitter jag här och väntar på dagens träning och laddar mer än någonsin för helgens spelfria matcher. Funderar även på om man ska slå på stort och baka något till torsdagsfikat.

Ni missar väl inte lif damernas twitter - det första jag såg när jag vaknade var en riktigt snygg och vältränat rumpa.

// the one and only

Kommentarer
Postat av: Köööva

Ja den rumpan är inte att leka med!! Kan jag få hennes nummer?

2013-03-05 @ 15:44:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0