Ledigt vare här

Jaha hejhej, idag kan jag nog säga att det är skönt att det är onsdag.. För det första är jag ledig idag (junis) och för det andra har jag en träningsvärk som jag knappt kan beskriva med ord, och det är därför väldigt skönt att vi är träningslediga idag :) ska ta mig en PW nu så får vi hoppas kroppen kmr igång!
Igår efter träningen när LA bilen skulle åka hemåt efter alldeles för mycket mal i omklädningsrummet som vanligt, så kom vi fram till ett nytt ord, där såklart myggan var inblandad.. Ordet då: malbög! Ja vad ska man säga.. Det är så klockrent!! Vem vill inte vara malbög lix?

Nu ska jag fortsätta njuta av min lediga dag, imorgon är det träningstorsdag och torsdagsfika, bästa dagen på hela veckan.. Ja jag säger då det!! Hoppas det blir lika storslaget som förra veckan, hörde att det fanns både prinsesstårta och kladdkaka att välja på.. Ska de va så ska de.
Puss på de


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0