Bakting så in i...

Det är måndag och en helt vanlig måndagsträning, trodde jag iaf!
Men inte de. Visade sig att dagens huvudcoach var myggis, pisan och Jane! Inte vilka tränare som helst utan stenhårda coachar!
Det började med doppboll, och då snackar vi liv och död!
Balkanlöpning stod också på schemat och fy fan så jobbigt. Var nog inte bara jag som var spyfärdig efter första och då hade vi BARA 3 omgångar kvar..
Inte nog med de skulle vi självklart köra jannes special, 15minutarn.
Och bäckenlyften, ja vad ska man säga.. Det känns ju att röva sitter där den ska så att säga, men man ska väl vara glad för det lilla man har!

Imon är det tisdag och om Bisse så som nämner pyramiden åker jag hem och käkar taco. Moa och Ida hänkar skulle jag tro ;)

Puss på de!
/ kom igen nu Britt-Marie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0