Träning i ett kallt januari

Nu börjar det närma sig en träning på heds konstgräs. Idag är det minus och snön har även seglat ner från skyn. Vi kan hoppas på att dem utmärka vaktmästarna har avlägsnat snön!

Helt ärligt, jag är inte ett stort fan av att träna ute i minusgrader men jag ska väl inte gnälla, kan va bra att få lite skinn på näsan till nästa gång det blåser hårt.
En rolig och spännande sak är att få se vilken fin mössa Bisse/Birren har plockat fram och glänser med på utomhusträningarna. Han lyckas liksom alltid sätta mössa lite för högt upp och lite på sne. Men ska det va så ska det va, kör på din egen stil Bisse!

En sak som vi får tacka Chris Sjölin för är fikat som Pisa måste ta med sig efter alla utomhusträningar. Vi hade en bowlingkväll och hon kammade hem vadslagningen mellan henne och Pisan. Vinsten blev då att han skulle ta med sig fika efter träningarna. Det är ju bara att tacka och ta emot för oss andra.


Nu ska jag gå och byta om, pälsa på mig ordentligt så man inte fryser fast där ute på heds.

Ta hand om er, höres :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0