Helg och snart en ny vecka

Hej!

Nu sitter jag här i soffan efter att ha smällt i mig ett par våfflor, satt riktigt fint måste jag säga. Söndagar var förr ganska tråkiga dagar men nu är det en av de bästa dagarna på hela veckan, äta god mat och bara ta det lugnt. I like it a lot!

I fredags var det då match mot Öster som min kära kollega #8 skrev om, jag tror inte jag behöver kommentera mer om den matchen. Dock känner jag mig inte helt uppgiven utan jag vet att vi kan, det gäller bara att vi får spela ihop oss och att vi ska kriga på nu på försäsongen så vet jag att det kommer lösa sig!

Får pumpa upp lite muskler, käka taggtråd och krydda det med en hel del fika. Där har vi nog framgånsreceptet!

 

Igår hade vi lite lagfest, bubblade i bubbelpoolen i badhuset, käkade pizza och åt massa go frukt. Avslutades med bastu för en del och det blev en riktigt bra kväll. Det enda som blev ett litet störningsobjekt var cd-skivan som hackade upp sig och det dumma var att cd-spelaren var inne i ett låst rum. Så där satt vi ungefär i 20 minuter och lyssande på en hackande Martin Stenmarck sjungades In Las vegas, lät typ såhär: you be be be be be, a a a a a, sta sta star. Men en räddande ängel kom och fixade att.

Sedan gjorde alla i ordning sig för kvällen. Moa körde återigen på uppsatt hår men vi försökte få henne att släppa ner håret och visa sitt fantastiska svall! Om någon såg Moa och hennes fantastiska svall, ring in på 0606060-1212 och berätta mer.

 

 

Nu ska jag inte tjöta mer utan vi tar sikte mot en ny träningsvecka och torsdagsfika!

Ha nu en fortsatt bra söndag :)

På återseende #12

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0