Back on track

Idag påväg hem från träningen frågade Janne mig och Moa ifall vi inte skulle ta tag i bloggandet, och självklart vill vi blogga! Det är vår grej, lif vs vbk 1-0!
 
det är tisdag och en vanlig tisdagsträning, vanlig uppvärmning, vanlig skottövning, vanlig match och det vanliga goa kaffet efter träningen, ja om jag skulle beskriva träningen med ett ord skulle jag nog välja VANLIG!
 
Ja här sitter man en vanlig tisdagskväll och äter vanliga kaviarknäcke! Såjälagöttärde #laxen
har faktiskt bakat kladdis kvällen till ära, men eftersom jag och Moa har sockerförbud ska jag självklart inte äta den själv utan bjuda på imon!
Vill bara tillägga då att baka kladdis utan att få slicka skålen är som en riktigt jävla käftsmäll! Det gör ONT, ändå in i hjärtat! 
 
imon blir det hockey och stekekööv!
nu ligger vi på katten!
PUSS 
#8

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0