Inga sura miner!!

Sådär då var VI tillbaka!!

LIFs damer har bara haft ett skönt vinter uppehåll på Maldiverna, där av dålig uppdatering :)

Idag vankas träningsmatch mot Vimmerby och ingen kommer därifrån utan att ha gjort minst 1 mål var..
.. jag har då räknat ut att 1 gånger 11 blir 11 mål, sen kommer ju säkert Jonna eller Mathilda göra några till så ca 14 mål kommer vi göra och om jag känner Vimmerby rätt har dom inte den kapaciteten!!

Annars är allt bra med oss :) bara Moa, lagets tuffing som råkade ut för dåligt blodvärde härom dagen, men nu är hon back on track så att sää!!

Nu ska jag packa väskan och äta kolhydrater för att sedan vara i god form till kl, 14.00!!!

Vad är det vi vrukar säga?!?!

FULLT ÖS MEDVETSLÖS

/ Julle # 8


Här är jag... tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0