Mesar ska inte lira boll....

Jag tror att året va 2008...en go kväll i augusti och jag hade hamnat på Hotellet på några drinkar..Allt va sådär underbart ni vet och jag låter det va osagt om det va drinkarna, min gröna klänning eller sommaren som gjorde mig så lycklig...
Ialla fall hade A-laget spelat match och förlorat och jag visste Kenneths besvikelse och grubbleri över matchen....
Ja...å så kom jag på där i dimman några ord som jag vill berätta för han, så jag slog en pling hem till Norèns house men Kenneth va inte hemma så jag fick ta ett snack med Jullan...Medans jag så tydligt jag bara kunde citerade skrev hon ner mina kloka ord (och ni fattar ju att detta samtal mellan stans värsta bimbos tog en stund) och sen minns jag faktiskt inte om Kenneth läste eller inte...Jag tror han mumla nåt om en fågel.... Så jag testar här istället och så får vi se om budskapet går fram och räcker till vinst på lördag för jag kan tycka att en lagfest kan bli kul!!! (samt att jag inte vill bli snuvad på DIV 3...igen;)...)


"I've never seen a wildthing feel sorry for itself.
 A bird will have fallen frozen dead from a bough, without ever having felt sorry for itself.

Och om ni ändå inte fattar så kan ni dra på rullen från -97...G.I Jane....=)
Inget lipande-bara kör!!
Och glöm inte att va ödmjuk....=)

Och ät å drick bra hela veckan och ta på er varma kläder
/ Er Big Mama

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0