Hajjar ni?

Tja in the house!



Wzup? Tänkte bara kolla läget med alla, är allt bra? Jag vill veta om eran dag okey, yeaa?! Min dag har varit good good, chilla lite, jobba hårt, cashen rullar in, eller bara gå in the school, hajjarr ni? What ever liksom, men ändå inte.

Jag tänkte spirda some love på denna sida, LIF LIF LIF LIF!

Hur kul är det inte att spela i det här fotbollslaget, ni är awsome varenda själ eyyy! Viktigt, att man hittar skälet till varför man spelar fotboll? Ja men självklart, älskar sporten, toppen cool people, men framför allt torsdagsfikat, jag lovar, det är fettgrymt, alla borde testa..

Kul att lira lite boll, låta motståndarna käka korv på läktaren om dem har tur får dem ketchup eller senap till, ingen läsk no way, ey!
Hur ska vi jobba då? Ska vi jobba hårt? Ja men visst, klart, men vi ska lira boll, vi ska spela som ett lag, vi är alla ett lag, starkast tillsammans heter det ju, kom igen nu kompisar, häng med mig på melodin..

Jag vet några saker man ska ha och eftersom man ska ha det man vill ha, kan man lura hjärnan, the brain att man redan har det typ, hajjar  ni? Ja men lyssna dårå..


Vi är starkast
Vi har attityd
Vi är ett spelande lag
Vi har coolast matchkläder, fett nice..Inte typ 2009s gamla kläder, okey!
Vi är fett grymma, jag lovar!
Vi är sjukt duktiga på att lira boll, min mamma sa att! Hon ljuger aldrig..
 
Så vad väntar vi på?! I helgen kommer bli top notch, are you with me? Kommer bli fetast ever typ..

Jag taggar, match, nu tar vi fram attityden eran mamma gav er och bjuder motståndarna på korv, koldpudding eller värsta skitmaten typ.

Äh nu måste jag dra, vi ses väl nån dag, jag sa livet blir bättre när man vet vart man ska! Peace out// Kompis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0