TILL VARENDA SPELARE I TRUPPEN

 

Jag önskar att hela Sveriges befolkning läste vår blogg, Landsbro if´s blogg. Att alla skulle få ta del av vad som händer i vårt lag. Att alla skulle få dela glädjen vi har.

Jag önskar att alla skulle fått känna det jag har känt under mina två år som Landsbrospelare. Att alla skulle få uppleva det jag har upplevt. Att veta att man alltid är en del av laget, en del av detta fantastiska gäng. En del av vad jag kallar ren och skär lycka. Att veta att tjejerna tar hand om en, tycker om en, peppar en, får en att le, får en att kämpa, får en att göra det omöjliga möjligt.

Jag har aldrig varit med om en sånhär laganda, en sån här moral i ett fotbollslag förut. Jag har aldrig varit i ett lag där varenda kotte kämpar för varandra, där varenda kotte är unik, där varenda kotte är extra bra på något.

Landsbro if damlag har gett mig hur mycket som helst i allt. I detta laget får man skratta, gråta, vara arg, vara glad, dela med sig, man gör göra misstag, man får göra allt och ingen klankar ner på en! 
Alla är så fantistiska och jag skulle kunna sitta och räkna upp hur mycket som helst som detta laget har gett mig och jag hoppas verkligen att jag har gett tillbaka lika mycket.

Jag vill att alla ta åt sig när jag säger att jag tycker att ni är hur underbara som helst, när jag säger att jag verkligen tycker om varenda spelare i truppen. och jag vill tacka er för utvecklingen ni har gett mig, för dessa två fantastiska år, för att jag har fått dela allt med er.

jag vill att ni ska veta att min landsbrolåga aldrig kommer sluta brinna.

ni är helt underbara tjejer!
tack för dessa två fotbollsåren. och tack för att ni är så perfekta!


# 9





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0