Varför kissar gud??

Det är den 5 maj och regnet öser ner, öser är kanske och ta i men det regnar iaf.
Jag som hade tänkt att bli brun och fin till sommaren då man vill ragga såklart hehe :)
En del teorier säger att det är gud som kissar medans andra tror det är kungen som bestämmer...

Igår var det onsdag och det innerbär jobbig träning, endel tycker iaf den är jobbig medans emma och eva springer och fnissar och har skitskoj. Jag moa och jonna startade vid samma hörnflagga och varje gång vi skulle vila var det jag som låg ner, tror att dom skrattade lite åt mig när jag låg där och tyckte synd om mig själv.. ;)
 Efter träningen stannade jag och emma kvar och slog lite crossbollar. Jack och peter kom nyfiket ut på planen och gav oss fina råd. Jack berättade om när han var ung och så klart var det mycket bättre då, han spelade i division 3 och han var KUNG, efter ett tag kom det fram till att han oftast satt på bänken. Men som alla vet tycker vi om honom ändå :D

Idag är det Torsdag som alla kanske vet och fika står på schemat, vi i LIF DAM älskar fika. Jonna är en höjdare på att äta kakor och moa är inte heller så dålig.

Eftersom det är så tråkigt väder ska jag försöka lägga upp lite roliga bilder som kan liva upp stämningen :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0