I LIF finns laget!

Jag tror att det var fler än jag som var besvikna efter dagens match mot Glimåkra. På bussen hem hann man tänka lite på sin och lagets insatts. 

Själv tycker jag att vi kom dit som ett taggat LIF, och uppvärmningen kändes inte på något vis ofokuserad. Men ibland går det väll bara inte som man tänkt sig... Det e aldrig roligt att få 4 mål i baken efter 30 minuter, och sen försöka hämta upp underläget! Men det är just det jag vill framföra i detta inlägget. Vi lyckas i och för sig inte få in något mål, och matchen slutar tillslut 4-0. Men att vi VILL så mycket mer, att vi PEPPAR varandra, och ändå KÄMPAR för förbättring under hela matchen, SPELARE som LEDARE, det tycker jag är stort! Det var inte någon som skällde på någon annan för deras prestation, utan försökte istället hjälpa den på bästa sätt. Vi försökte hitta det positiva, och föra fram det. Nu är det bara upp till oss att förbättra och lära av det negativa och ta in det positiva! För på onsdag är det ju ännu en efterlängtad match på Vallen!!! :)
 
Som Jack sa: Vi vinner som ett lag, och förlorar som ett lag!!! Idag förlorade vi som ett lag, men på något sätt känner jag att vi är vinnare ändå, som lag, som LIF!

Och ja Elin, solen går ju faktiskt upp imorgon också! :)



#10

Kommentarer
Postat av: Anonym

Laget före jaget, alltid! :)

2011-05-21 @ 23:19:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0