TILL ALLA TJEJER I LIFS DAMLAG

Idag ska jag lämna fotspår i bloggen. troligtvis första och sista gången. men det ska göras endast för detta inlägget är en stor ELOGE till alla brudar i LIFs damlag!

JAG ÄR SÅ GLAD ATT JAG SPRICKER

IDAG VAR DAGEN DÅ JAG GICK STEGET LÄNGRE I MIN REHAB och utökade mitt program
OCH FY (FAAAAN) VAD GLAD JAG ÄR FÖR DET GICK SÅ OTROLIIIIIGT BRA!!!!!


jag kan meddela alla trogna läsare och alla lif:are att jag är PÅGÅNG
och då menar jag inte på ett fjompigt sätt, utan jag är verkligen PÅGÅNG

idag mina vänner, idag deltog jag på ajaxsexan, till och med ett vristskott fick vara med i bilden och som det blev, utan smärta
och som jag sprang på idioten med boll, och bollen var vid fötterna
mina vänner, jag tog i i mitt ryck mer än förra veckan, jag var säkerligen uppe på 70 % och kände ingen smärta

mina vänner, jag är pågång

och detta skriver jag alla LIF´s läsare, för att jag vill att ni ska veta att detta hade aldrig någonsin varit möjligt om inte mina underbara lagkamrater och tränare stöttat mig igenom detta,
jag vill att alla ni där ute som läser detta verkligen ska veta hur fantastiska mina lagkamrater är, hur otroligt magiska dom är, varenda en på olika sätt. dom är fantastiska och jag är så otroligt stolt över att få spela tillsammans med dessa underbara tjejer, att få bära Landsbros tröja och att få vara en i laget, en i LANDSBRO IF DAM

mina älskade lagkamrater, dela er glädje med mig, jag är pågång, jag är snart tillbaka, tack vare rehaben och tack vare ert stöd genom min skadetid! ta åt er tjejer, ni är guld värda, varenda en!!

jag ser ljuset, trots att det är en bit bort och inte inom räckhåll ännu, så ser jag det.


// Zara!

Kommentarer
Postat av: #8

härligt zara,detta inlägget gjorde mig glad!

Nu kör vi tjejer :D

2011-05-25 @ 16:52:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0