LAGFEST

Jag tackar föregående talare å mina djupaste vägnar och lämnar därmed över ordet till mig :)

Egentligen har jag inte särskilt mycket på hjärtat så jag ska försöka hålla mig kort. Jag har alltså fått förmånen att hålla i den stora tillställningen på lördag kväll, det är en stor ära! Jag hoppas att alla som känner sig tillhöra Landsbro IF damlag har tillfälle att titta förbi och kanske ta sig en liten drink. Konfirmationer, Spanienresor och andra fester är alltså INTE acceptabla och kommer ej godkännas. En annan vanlig ursäkt brukar vara att man inte visste om att det var, det kommer inte hända denna gången. Jag kan garantera att ni inte kommer kunna missa den!

Vi ser fram emot en lugn och fin kväll så jag slipper städa, hittar ni inte hit så är det bara att slå en liten pling till någon som vet.

Puss & Kram från er alldeles egna målvakt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0