Vinsten som äntligen KOOOOOM!!

Då var det måndag igen och helgen kom som en vind och försvann lika snabbt!
Helgen har däremot varit kalas bra :) Vinst mot madesjö i lördags och lill emma (kenny) andersson fyllde år! Allstå en kalas helg;) HUMOR!!!!

Matchen började kanske inte som vi ville, vi var ovana med spelstilen som vi körde eftersom vi inte kan avslöja oss för laget som vi har i våran serie. Vi körde inga hörnvarianter, vi bytte nummer med varandra och vi tejpade ögonen och frida körde på screem masken för att madesjö inte skulle känna igen oss till att serien drar igång.
I pausen bytte vi stil och tog på oss rockkläder istället. Vi känner oss mer trygga i dom. Speciell majsan,frida,otto och elin som får lyssna på hårdrock till varenda träning(jackis bil).
Vi andra kom snabbt in i rollerna. Moa kände sig lite lite osäker på rocktemat och valde att kolla på andra halvlek för att köra 110% till nästa match. Efter en stund slet någon av jonnas rockkläder och även hon fick kolla på..
Men vad gör de när vi har våra rockstar som hoppar in Natta och Tilda vilka stjärnor!
Hela rockteamet vill jag ge en rockstjärna för eran insatts!


Ikväll är det träning igen och det ser jag fram emot!! :) Imon är det Tisdag som innebär sista mathuset, hur bra känns inte de?? super enligt mig :) sen en sista grej som jag har längtat efter hela vintern, HULTAGÅRDS IP jag vill gå på gräs nuuuu, kramp i vaderna, hämta bollar i bäcken, bli blöt och fnissa :)

Nu ska jag ladda för att sedan de järnet på träningen :)

/ 8+8+1=17 år =snart 18år=körkort

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0