Vilodag så klart!!

Som ni kanske märker försöker jag få i gång bloggen :)
Det verkar dött från alla andra håll så jag bara kör på liksom!

Onsdag och det innebär VILODAG välbehövligt för somliga medans andra kör på stort. Just en sån här dag kände jag och Majs att vi helst ville ta det lugnt. Vi såg att några drack vatten och kollade på varandra. Tänker du samma som jag- jo jag tror de. Vi åker och badar!!
Kl 6 var hon här, en vit audi glider in på min lyxiga uppfart och jag hoppar in. Kör vidare mot storstan Sävsjö. Stan har visst allt enligt Castell, konsum,shell och bodaborg kanon tänkte vi :)
Väl framme vid kassan log jag gulligt började på benen och gick in som ungdom, KANON!! Majsan som inte alls der gammal ut slank med på ett bad för 32 spänn :) GOTTMOS!!
Virvelvinden är en klassiker och vi lyckades ta oss ut helt utan någon hjälp alls faktiskt. Bröstsim och också classic och vi drog några längder. Sedan blev det bubbelpoolen där skvallret går,bäst att hålla öronen öppna ;)
Att slå rekord är ett måste i rutschekanan men idag var det tugnt.. en kille försökte styla men han hade redan tjej så fattar inte varför...
Till sist men verkligen inte minst, VATTENGYMPA riktgt jobbigt måste jag säga, men hur kul som helst :) bruden som höll i de hade gott tempo så det var bara att hänga på :)

Imon är det träning igen och jag saknar er faktiskt en skvätt :)
ses imon!!!!

fniss i en hiss
// julls :)

Kommentarer
Postat av: :)

Klart att killen hade anledning att styla, NI var ju där! ;)

2011-03-25 @ 14:11:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0