Vi är inte bra, VI ÄR BÄST :)

Det är torsdag och det innebär en dag kvar till THE BIG DAY träningslägert!!!
Kl 10.05 bär det av mot skåne och om jag får säga det själv kommer det bli super kul!
Snacket om lägret går på träningarna. Jonna ska visst ta med sin nya bikini ifall det finns pool och ifall det kommer några killar, typ ett p14 lag!!
Castell har sen en vecka tillbaka börjat packa för att inte glömma en enda pryl.
Festkommitén son innehåller elin,mathilda och julia har smidit planer hela veckan och allt ser ljust ut!

Veckans träningar har sett bra ut. I måndags gick vi på "grönt" gräs där vi spelade fotbollstennis som mitt lag självklart vann!! VIKTIGT!!

Tisdags var en del på klubbkväll på Intersport i Eksjö där visst Emma, Mathilda och Ida shoppade loss. Ida och jag har visst samma smak när det gäller converse så vi kommer bli lika snygga i sommar :)

Onsdags var det löpning som stod på schemat. Snabbhet och spänst i den berömda trappen och i steinwallsbacken. Efter de körde vi styrka i Parken där jag blev förvånad över att Janne var en baddare på stretching. Riktigt imponerad!!

Idag torsdag beger vi oss till Hultargård där vi ska rulla boll och fnissa :)
Maja fyller även år idag så lite skönsång kommer det självklart att bli!

För att avsluta detta fina inlägg har jag en gåta, jag tror iaf det är en gåta:)
Gåtan:  Vem kom först? hönan eller ägget?
Nått att tänka på:  Om man borrar ett hål i marken, vart kommer man då om man hoppar ner??


Ha en bra dag så hörs vi under helgen kära läsare ;)

DET ÄR BÄTTRE ATT TOPPA ÄN ATT FLOPPA

// Jullstrulls!!


Kommentarer
Postat av: Sandra

hade velat följa med på träningslägret, men ha så kul tjejer :)

2011-03-31 @ 10:08:55
URL: http://sjosefsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0