Målet är målet

När jag tänker på framtiden så ser jag på den med ljusa ögon. Man har allt i egna händer egentligen, hur mycket vilja har man? Hur mycket kan vi skapa? Vi sätter våra begränsningar, vi skapar våra möjligheter.
Den här bloggen är ju till for oss alla som älskar eller hatar LIF men det är så mycket mer än fotboll runt omkring just ordet LIF, kärlek och glädje till fotbollen, gemenskap som skapas när man sätter sina dobbar på borovallen. Fotboll är inte bara en sport det är en livsstil, inspirationskälla och den har gett mig en andra familj.
Vad skulle jag vara utan fotbollen och vad har den gett mig? Jag skulle troligtvis inte vara samma människa som jag är idag. Jag är tacksam för alla människor jag har mött, alla glädje som getts till mig och förhoppningsvis har jag kunnat sprida lite glädje.
Höstsäsongen ska bli våran, den ska bli rolig, intressant men då kommer det nog krävas att man ger blod, svett och tårar. För när allt kommer omkring så är det värt det i slutändan.
Sista matcherna nu så ger vi järnet och kämpar för varandra, så vet jag att det kommer gå vägen!
Ses bland, gräs och skitiga fotbollsskor// Zorro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0