jag börjar undra vart alla håller hus?

Ja, vi har varit på semester, men nu är vi tillbaka. eller vissa av oss, vi är en skara på 6-8 själar, men självklart hoppas vi alla att fler ansluter sig till truppen inom en snar framtid. Men vi som inte ligger på plajan eller jobbar häcken av oss utan det bara kliar lite extra i våra fötter, lite extra i mina fötter, diskuterar vilt om vi verkligen bara har haft två veckors semester för den rätta touchen var inte riktigt där i måndags. I villket fall kom vi aldrig fram till något bra....mer än att jag ha dispans på allt eftersom jag har varit borta i ett halv år...eller jag tyckte det iaf..
Men så blev det idag, onsdag och alla hade nog tjuvtränat hela tisdagen för jisses vad det flöt på för oss eller ja, bättre än i måndags iaf. på alla fötter. kanske att det var att vi fick se Peppe eller att Jack hade lagt upp en super träning och själv agerade värsta super frågemannen som höll inne på de mest kluriga frågorna eller så var det så att alla blev extra glada när våran Issa och Smilla dök upp efter sin frågande frånvaro. Smilla var lite ledsen för att mamma skulle sätta fötterna på planen igen men det syntes på långa vägar att Issa hade tränat hela sin semester för det märktes knappt att hon varit borta, trots att hon i vissa lägen hade Smilla på armen eller höll henne i handen. Välkommen tillbaka Issa, hoppas det inte dröjer för länge innan vi får se dig igen!
Men nu till det jag egentligen ville meddela till spelare, tränare och alla våra läsare!
Jag önskar att alla fick uppleva vilket härligt gäng vi är och hur jäkla tacksam jag är över att få tillhöra detta härliga gänget! Nu väntar jag bara på att resten av spelarna ska ansluta sig till truppen så vi kan ta allt till en högre nivå och göra det vi är bäst på! 
Så tjejer (och Kenneth och Janne), kom snart och visa er...även om ni är pepparkakor eller inte för jag saknar er!



* Zara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0