Lagfest på tapeten

Heeeeej!

Hoppas alla har det i vintersolen, nu känns det lite som att gräset väntar runt hörnet. Jag har liksom en pirrande känsla i kroppen som får mig att tro på våren och sommaren. Solen existerar, den gör det, den har inte försvunnit.
I år och dar har folk kommit och gått, givit oss glädje och skratt. Varje person har varit lika viktig och lika speciell. Ibland måste tyvärr folk lämna för att kanske hitta nya äventyr. Lika så som att nya människor kommer in och börjar ett nytt äventyr här i Landsbro if.
Det känns som att vi för det mesta har roligt och verkligen få vara de individer som vi är utan att bli dömda. Här kan man leva ut sina galna jag och vara hur trög och flum man vill. Okej jag menar ibland känner man att det blir lite för mycket ibland, men sen kommer jag på att det är kanske det som är tjusningen med Lif, att vi inte är som alla andra, vi är bara för mycket ibland och det får man helt enkelt vänja sig vid. Det har dock tagit mig ett par år....

Vi har några nämnvärda nyförvärv iår och det är vi alla glada för att de har tagit ett klokt och vuxet beslut att byta till helylle klubben landsbro if. Välkomnna!

Tankar har flugit fram och tillbaka i spelares huvuden men ingen har vågat säga det högt....NÄR ÄR NÄSTA LAGFEST?


Alla tänker det, alla vill ha det, alla vill att det ska komma en nu!


Lugna er gott folk, här kommer eran räddning.


Den 26 februari planeras det en storslagen lagfest hemma i någon ännu okänd spelares hus,( vi har lite planer på vems hus vi kan crasha).
Kvällen kommer att innehålla ett hemligt scen-nummer gjort av hemliga spelare (oerhört proffsigt).
Vi spelar även match den dagen så efter matchen kan man tänkas smälla i sig en pizza.
Vi kommer att leka lekar (för dem med barnasinnet kvar, ni andra kan dra åt skogen, torrbollar).
Vi kommer att dansa lite, hoppa lite, stryketräna lite, (skrattmusklerna), tjabba lite, you name it.
Vi välkomnar gärna förslag på hur kvällen kan läggas upp och för att vi ska kunna förbättra och göra alla spelare i laget nöjda så kommer vi att lämna ut en enkät under och efter kvällen, allt för att nästa lagfest ska bli en lika stor succée, (katastrof, enligt vissa, torrbollar).

Om  ni har några eventuella frågor är det bara att diskutera detta runt i laget.


EN STOR PARANTES, är dock att inga tränare är välkomna.



Tack för mig och mina lilla sekreterare.
 
Ha en alldeles strålande helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0