Sist men inte minst men äldst...

Vi som har varit med länge i gemet kommer senare till träningslägret...Vi har lite mera rutin och kropparna är sen länge fulltränade så vi behöver inte gå lika hårt under träningshelgen...
Såg förresten att man va missad i festkommittén i inlägget under..visst visst...men i Ladan vill ni minsann va och festa, då passar det;). Man får väl leva med det när man har en träningsnärvaro på 5%, men kan ju dubbla det till 10% eftersom Smilla är med för det mesta så jag måste få dubbel närvaro på nåt sätt...
Undrar nu bara vilka Kenneth & Jack slänger in mig hos i stugbyn nere i Degeberga????
Får se om man tar sig upp på nån träning eller om jag mer passar på att sova nu när jag är bääbisledig??!
Ska nog slänga med en liten öl ialla fall, det är ju fredag och jag blir ju snart 31 och jag ska verkligen inte bjuda!

Ha det gött hemma i supporterstugorna...
Här nedan har vi lagets partylåt...alla tror dom kan texten men alla är lost redan efter tredje raden, alla utom Elin Bexan såklart, hon är ju bäst på allt, nästefter Jullan, fast hon kan inte texten...

http://www.youtube.com/embed/lSVnt3--Nnk




/Pink Princess (still alive)


Kommentarer
Postat av: Sandra

vad ska man säga? jag skulle följt med, de hör jag :) haha

2011-04-01 @ 15:14:39
URL: http://sjosefsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0