hihihih inkräktare

ungefär lika lätt att ta sig in på bloggen som att,
sno godis från ett litet barn,
springa ifrån en blind,
ja ju name it.'
Ja, jag saknar er och även tränarna.  Så kan inte vara utan att skriva ett inlägg.
Jag följer era matcher och läser herr nillsons referat och ser att ni gör det riktigt bra.
Som en gammal räv i LIF värmer det mitt LIF hjärta :)
Det är bara att fortsätta i det spåret så kommer det leda till bra resultat i div 2 och även div 4.
Så fort jag är hemma kommer jag komma och våldgästa er, det får ni stå ut med.
Annars är ni alltid välkomna på lite pölse ;)
Over and out , Hanna albin albinsson



yeeaaahEn bild från en träning när alla fick komma och träna i finkläderna.. Eller var det maskerad?




Kommentarer
Postat av: jullen

vi saknar dig med hannis :) grymt snygga bilder!

2011-04-17 @ 18:29:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0