kändis, 80 tal , fobi

Ibland känns det som vårt lag kanske skulle behöva söka hjälp... Finns inte mycket rätt i skallarna..
Eller gör det de någon gång förresten...Från nått annat till ett annat och tillbaks igen. Så var tränigen igår en sådan dag som  alla var exakt lika fnittriga. Då det bara bubblar upp fniss o skratt på precis fel tillfällen och då det är minst lägligt att skratta.. Allt börjar med när vi skulle fläta varandras hår på uppvärmingen, eller förlåt mig, vill skulle inte bokstavligen fläta håret på varandra utan vi skulle korsa varandras vägar så man nästan kude se hur det blev en fläta i gräset. Där sprang vi och gjorde, svnirygg, bulle , fiskbenfläta, inbakad fläta.. saken var biff..
När det blev dags för lite fotbollstennís var det många fula fiskar i nätet, psykningar, folk som bara hade sko på sig utan att ha en fot i den och även mycket fint lir ibland så publiken (katten) häpnade där den satt på första parkett. 

Slutligen hade jack gjort en slags teknikbana som var mycket lätt,
men inte lika lätt att förklara för ett gäng blonda nötter som ser allt bakoframvänt och
har tusen frågor.. man brukar säga finns inga dumma frågor, men i detta laget gäller inte den klyschan, det finns dumma frågor. Men slutligen när alla frågetecken var strukna och vallan var på, var det dags att ge sig ut. 
Först ut, norrbaggen, tätt följt av gunde , INGENTING ÄR OMÖJLIGT och sen kicki, kesha och mycket annat folk som man börjar undra om dem någonsin har sått på ett par skidor och vet dem egentligen vad de ger sig in på... men även dem fixade det och till óch med imponerade... 

När vi var vid stationen där det skulle bjudas på blåbärssoppa, som det inet bjöds på..  känner jag att det var där jag föll, för jag fick ingen blåbärssoppa. Ingen blåbärssoppa=dåligt resultat.. 
När jag väl står där och ska pricka min boll kommer jimmy jumper in och kracshar min bana, jaha har inte han fått nog tänkte jag.. Byter bana och där dyker Annette Norberg upp från skogen med sina 80 tals hörlurar och börjar pusta min bana med kvasten... Tack eller inte tack... men tillslut fick vi rätt stöt och rätt puts, så blir ett tack ! 
 

Elin skulle skicka in en överklagan till svenskafotbollsförbundet för hon tyckte domaren i sitt uttal var otydlig, för elin och thea är ju såå lika så man knappt kan höra skillnad.. Var det THELIN han sa? 




När vi hade sjungt klart we will rock you och imiterat queen i omklädningsrummet var det dags för lite fika, och bättre hade det inte blivit.. utan allt gick bara mer och mer utför.. allt från gynnhälsa till fantasier som ledde till fobier. Vissa är rätt bra på att hålla på o hålla på... Men laget blev uttaget och alla åkte hem glada men gladast var nog ändå janne som fick visa sin flaschiga mobil :D



  


Slutet gott allting gott // 

kizz
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0