När man har för lite att göra...

Hörde att Elin hade tagit med sig sina bästa skivor hon har hemma i skivstället...
Och det kan ja ju säga, där ligger inte ribban högt, allt känns dammigt, liksom såå ute, inte alls klass med 2000 talet.. Jag har varnat henne flera gånger att inte plocka fram dem skivorna, det går inte koka en höna och låta andra hälften lägga ägg.. Försöker hela tiden få in det i hennes hjärna att visheten kommer med åldren..
Men någon gång kommer väl även hon förstå..
Igår efter träningen fick hon tillbaka skivorna, så än är vi säkra.
Jag hade helst hoppats på att Jack hade slängt ut dem genom runtan, kört över dem 20 gånger, eller  bara skickat dem till andra sidan av jorden... Då kunde vi gått säkra...
Men det var bara tyvärr en önsketanke...


Jag har ävet börjat fundera på om mathilda inte är dansk!??!?
Eller är det något land hon vill flytta till efter skolan?
Jag blir tokig på alla frågor jag har och jag blir tokig på henne när hon på tråäningen hela tiden ska dra sina danska fraser... Kan du inte börja med något annat än att youtuba danska låtar och sketcher??

Julia har vi ju hört att hon har ont i sina leder..
Men inne omkldsrummet går det bra att dansa och hoppa runt tillsammans med en kvast som det inte vore nått alls.. Det är ju inte nära till Påsk eller Blåkulla, så hon har ju inte kniven på strupen, men vad är det då hon övar till?? Eller är det bara Lena Ph insperation som har fått henne till att göra detta... 

Igår hade Peter IQ test på hela laget,
tro inte det var någon som kom igenom det levade..
Det gick inte ens ihop för NV eleverna.. A1 A2 B1 B2 C1 C2
Gör aldrig om detta igen, eller i alla fall inte när vi inte får någon betänketid på oss..
Säger som Magnus Uggla gör;
IQ kan räkna upp till hundra
IQ kan A B C



Kajsa och Zara har nog fått sunes kärleksöra eller druckigt någon kärleksdryck av något slag.
Allt dem gör tycker det är såååå hjärtligt så dem måste invadera med massa <3 <3
efter varje ord... Är det tomten dem vill impa på eller är det så att det Love in the air?? Kajsa har ju inte nämt något om den lycklig iaf, så det är väl något vi får luska ut..?? Men zara vet vi ju har ett långt och stadigt förhållade :)


Emma har börjat slösa sina ihop jobbade pengar från ICA i sävjsö, för lite kli på ryggen.. Vad är det egentligen??  Men om ni vill tjäna snabba pengar så har jag hört att hon ger vad som helst för lite kli på ryggen... Kan man säga smått desperat??


Det var allt för mig just nu iallafall...

//

Kizz

Just det... Issa har det inte alls långt till svampen läste jag i aftonbladet...
Hårt att vara en rockstar, vill man vara fin får man lida pin..
Du kan ju allt ta en treo för det hjälper ju mot huvudvärk och kanske även i detta fallet??? 



 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0