surt sa räven..

Ja surt kan man verkligen säga... Två veckor och sen skulle allt vara slut. Men nehe, det hade bacillerna inte tid att vänta på... Letar med lykta för att hitta hästkuren som dödar alla baciller i kroppen över en dag.. Inget funnit än, men just nu är det allt annat som slinker ner.. Apelsiner , vitlök, treo, kan jang, tabletter som är insmugglade från USA, halstabletter och honungsvatten och allt annat som kan tänkas typ.. Hoppas även denna blandningen kan ge något lyckat resultat...

Jag har det verkligen svårt att intala mig själv att INTE träna.. Det är ju sjukt kul med fotboll och sjukt kul att träffa er..  Har inte setts sen i måndags och det känns som en evighet för mig.. Nästan så min själ mår lite dåligt över det..  Men ibland kan det vara bra att lyssna på sin kropp och alla andra mer kloka människor runt omkring, så idag stannar jag här och rör mig inte ur fläcken.

Jag har delat ut lite uppgifter för kvällen och hoppas att dessa genomförs..

*Jullan skulle ha hand om städningen, Hon skulle vara ledare för flocken.

* Elin skulle ta hand om röstningen till festkommiten. Har blivit lite folkavfall längs vägen så 3 nya friska fläktar, eller fler? För en liten årsavslutning vill nog alla ha :)

* Den sista punkten men inte den minsta... Nu när jag inte kunde medverka på fikt och äta alldeles för mycket, hoppas jag någon annan tog förnuftet till fånga och gjorde det..  För nästa vecka är jag tillbaks igen , och då är det dags att se upp!!


Nu hoppas jag alla känner sig nöjda efter denna träningen och tar med sig den feelingen till helgen då vi ska plocka fler vinstpinnar.

Va rädda om er där ute,
och ta hand om varandra!

/ sjuklingen





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0