Om man ändå var som henne...

Idag var det dags att åka till Mariannelund för att ta hem tre nya poäng och som vi gjorde de. 4-0 blev slut resultatet och våran egna stjärna Mathilda gjorde 2 mål, såg att det var någon tv kille som smög upp vid hennes sida efter matchens slut, kanske ett nytt ragg? ;) Emma gjorde också mål och sist men inte minst kapten Hanna, snygg nick på hörna vilken spänst hon har den tjejen, och emma kortast i laget men ändå hoppar hon högst otroligt!
Jag tycker vi spelade bra men fick bara inte in bollen i mål, lite synd faktiskt. Elin klagade lite på att backlinjen inte passade henne, men du ELIN  allt behöver ju inte alltid kretsa runt dig!! Emma gjorde finten som hon mathilda och hanna har övat på ett antal träningar och sara kommenterade direkt. Hon var säkert lite avundjsuk. Alla skötte sig på plan tycker jag även frida som inte hade så mkt att göra, en gång när jag kollade till stod hon och kollade bort mot pakeringen bakom målet, nyfiken brud det där, och även mkt katig, när alla är klara i från omklädningsrummet sticker hon ut huvudet och skriker, Janne du kan städa nu! FRIDA städa själv janne är bara en männsika ;)
Tack laget för en mkt bra fotbollsdag :) när är rätt bra allstå måste jag säga!!

/ wanna be Z

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0