nu ska jag avslöja en hemlighet

tänkte dra några skämt.. eller nä, de klarar alla andra av superbra! :)
och nej, jag tänker inte rimma..
så, vad har hänt sen sist? två vinster i a-laget och två i b-laget.
det är klart man är stolt, bättre resultat hade man inte kunnat höra.
och imorgon hoppas jag på ännu en vinst å två i helgen :D
håller alla tummar jag kan såklart.

så, vad har hänt sen sist.
jag, och mitt lag, blev utnämnda till dancing queens.

vi dansade hela nätterna till olaf - henning.
vi gick på skattjakt.


vi hade mattävling och såpaolympiad. 
och nu saknar jag mitt LIF damlag.
så efter många om och men återvänder jag på onsdag om en vecka
och torsdag med för då är de FIKA :D jag gillar fortfarande fika såklart.
bästa med lärarlinjen är att vi va och lekte i en park idag och fick ha med fika.
det skulle ni med gilla!

men först ska jag till spanien en runda och njuta av sol och sånt där ni vet.

så nu önskar jag alla lycka till där hemma, så ses vi snart!!!!




/ dancing queen
young and sweet only seventeen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0