Frågor men inga svar

Vem är Zlatanlover? Ja, vem vet?
Jag skulle istället vilja säga: Vem är wanna be Z? Eller waka waka? Eller kizz? Eller kanske det viktigaste av allt: Vilka är alla dessa personer utan något namn? De som skriver ett par rader men sen inte undertecknar med någonting? Finns dessa människor? Eller är de bara skuggvarelser? Frågan kvarstår...

Jag hoppas att ingen har missat att det är MASKERADFOTBOLL på måndag?! Så ta och leta fram er gamla dräkt från maskeradkalasen på lågstadiet, eller varför inte de fräcka kläderna ni hade på UP:s senaste maskeraddisco? Bara man kommer utklädd. Jag tycker att vi ska införa böter på den som inte kommer utklädd på måndag. Och nej, att vara utklädd till fotbollspelare räknas inte!

Ja, eftersom det inte är någon träning idag sitter jag istället här i min ensamhet och tuggar godis. Jag hoppas att ni andra har en roligare fritid :D

Hej så länge
/Z


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0