El Clásico

I morgon är det dags, det är en av säsongens stora matcher i antågande. LIF B tar emot Hultsjö IF på Borovallen (inte Plättens IP) och vilket välkomnande de ska få sen! Det ska inte vara lätt att möta oss på vår egna arena. Här snackar vi lite ful taktik i form av bland annat uteblivna matchvärdar, omklädningsrum med iskalla duschar och så kanske vårt farligaste vapen: en förrädare!

Ja, eller hon har ju tillhört vårt lag i snart en hel säsong men det ska bli kul att se motståndarnas miner när de ser vår trollunge spela skjortan av dem därute på planen. Jag tror, eller snarare vet att det kommer bli en underhållande match i morgon kl.15.00, så you better be there!

Det här blev en kortis (kanske skönt med tanke på de vanliga långisarna jag brukar skriva) men jag hoppas att jag lyckats tagga upp er allihopa tills imorgon! Och har ni tid över kan ni ju alltid sända en tanke till A-laget som spelar på söndag. Men som sagt, det är ju bara om ni känner att det intresserar er :P

/Z


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0