DERBY!

Imorgon är det DERBY kära läsare & då ska vi spöa skiten ur motståndarna (OIF)! Matchen går av stapeln 17.00 på Borovallen & alla är taggade till tusen. BE THERE!!!

Vissa gillar att äta taggtråd innan för att ladda upp, medan andra föredrar pasta har jag hört. Bara man hittar sin egen grej lixom, & att alla gör vad de ska :)

Jag tippar på att det blir 6-0, det låter rimligt. Målgörare? Mathilda kanske alla tror, men jag tror hon vill ha äran för en gångs skull & istället kommer hon försöka göra så många assist som möjligt. För hon har ju faktiskt sagt att hon gör mål tack vare att alla ger henne så fina pass :'). Så denna match kommer alla backar göra varsitt mål (dock inte på hörnor utan de kommer skjuta iväg några kanoner långt från mål & sätta bollen rätt i kryssen). Frida kommer sedan få gå upp på straff & sätta 5:e målet, för det har hon tjatat om vad jag har hört på ryktesvägar... 6:e målet, vem gör det? Kenneth kanske? Nja, isåfall blir det ju inte godkänt! Men, oavsett vem det är så blir nog alla lika glada för det! LAGET FÖRE JAGET... ;)

Jag hoppas det blir många i hejarklacken imorgon, och att någon har en speedwaytuta, samt att några agerar cheerleaders! Förhoppningsvis fungerar CD-spelaren också... Om den INTE gör det, finns det säkert alltid någon som kan underhålla oss med sång! Nu borde ju ändå Anton från idol ha tid med det eftersom hans dröm gick i tusen bitar, mohaha.

Nehe, ingen skadeglädje i det här laget inte. Positiva vibbar tills imon! Ha det bra nu girlies så ses vi imorgon.

Landsbro IF FTW!



/ Waka Waka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0