Dagens ris!

Jag vet inte vad som har hänt?
Jag finner detta mycket tragiskt men det är så jag känner och kanske en och annan.
Vårt "kära" lag har blivit en enda stor torrboll....Vi är så torra så öknen känns som ett stort hav i jämförelse!
Ni hörde mig, det är sant och jag tänker inte sticka under stolen med sanningen eller sopa allt under mattan för det gör Vaktmästaren Ove bättre!

Nu undrar ni kanske varför allt detta bubblar upp till ytan? Jo för vi måste skärpa till oss det har gått för långt!


Ja alla kakor som har varit på fikat har varit för....wait for it....JA MEN OM INTE TORRA!!

För sjutton gubbar, baka under träningen vi vill ha färska kakor och färskt bröd.


Vart tränar vi om inte  i en grusgrop!!!!

Självklart ska allt vi gör förknippas med torrt och sand och öken och ovattnat gräs.

Alla har riktigt tråkig humor, annat var det på min tid då var det intelligenta skämt på hög nivå.

Arne han var en baddare på skämt...Vi bara fnissar och inte kommer det något vettigt ur våra små munnar. Fniss fniss, NU FÅR DET VARA NOG!!

Det är dags att sluta bete oss som små tjejer och var ett damlag!

Det är slut med Idol och barnens visa. Jonna det är dags att säga hej då till nallebjörnen Ture!
Det är på tiden att vi börjar inse att Jultomten faktiskt bara är vaktmästaren Ove....och han bor i källaren och inte NORDPOLEN!!

Det är dags att tränarna börjar komma in i matchen och faktiskt förstå att det är bara dem själva som tycker dem är roliga!!!!

För mycket kaffekonsumtion herrar.


Det var allt från den här lilla insändaren jag hade i tidningen, DAGENS RIS!

Jag hoppas innerligt att jag ska få skriva in dagens ros, men ser inte allt för ljust ut. Huuujeda mig!


Jag har ögonen på er.

Hälsningar Gamle Berit


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0