Halloween!!! Waaah!

:( Skrev just ett superlångt och givande inlägg som raderades innan jag han publicera tack vare att datahelv@#¤!%$£ hakade upp sig!!! Men inte är jag bitter för det :)......

Alltså, är det ingen mer som tycker som jag?
När vi har årsfest på lördag, vad är det för en dag?
Det är ju 31 oktober, det vill säga Halloween
Borde inte alla då, vara utklädda till Scream?

Fundera på den! Jag menar, varför ska vi vara uppklädda och tråkiga. Alla kommer säga: "Hej det var längesen, vad fin du är!" bla bla bla.
Det hade varit mer skoj om man hade fått höra: "Hahahahaha, snygg förklädnad, vem är du egentligen?"
Allt hade börjat med en gissningslek och en massa mingel. Istället för den gamla tråkiga känslan: Stelhet, småprat osv. Men men, ignorera min åsikt bara! Gör det!

Okej, skämt åsido (eller var det ett skämt?),
så längtar jag verkligen efter lördag. Jag lär väl fälla X antal tårar, kommer sakna alla så! Årsfest= avslutning på säsongen= sorgligt. Hade ärligt tänkt hålla tal, men jag är inte tillräckligt bra för det tyvärr, tydligen darrar jag för mycket... (trots att jag aldrig brukar vara nervös) :/
Vi kommer såklart vara med om en hel del glädje också! Antar att våra två kära små smurfar "Hanna-Glad" och "Elin-Lycklig" kommer dela ut hallonsaft som välkomstdrink. Ser fram emot det! Och det är förhoppningsvis god mat! :D + en massa godis (helst från godishuset). Bara så ni vet ställer jag inga krav eller förväntningar på arrangörerna tills på lördag...
Bussen hem kommer väl slå allt kanske, däremot tycker jag den beger sig hemåt för tidigt! Huh. Just de, glömde att det ska infinna sig rätt många äldre (typ tränarna) som måste hem tidigt så de hinner vila upp sig tills de ska jobba igen på måndag morgon :)

Kära Damlag,
Vi är ett väldigt sammansvetsat lag, och trots att det värvades en hel del nya inför denna säsong (2010) kom alla ni in i gänget väldigt snabbt och det kändes som ni hade spelat i LIF hela tiden!
Vill bara säga: Ni är bäst, hela laget, och ni får mig att le varenda träning!


/Waka Waka :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0