Vilket skitsnack

Igår hade ju som ni kan läsa nedan tränarna i LIF Dam styrt upp med en lite tävling... Det skulle skruvas bollar, prickas bollar och kickas bollar över nät. Som alltid när det vankas tävlingar så biffar samtliga spelare till sig väldigt mycket, en del mer än andra... Som tur va hamna jag i det bästa laget "Smillidillan´s" men det visste inte dom andra lagen om (att vi va bäst alltså). Anledningen till våran 3:e plats va att vi hade lite otur när vi tänkte i den grenen då man fick välja på att passa bollen rullande genom häckar eller ge sig på att träffa bollar uppe i krysset... Jag och flera i mitt lag gav oss på att sätta bollen i krysset, nåt som är ganska svårt för annars hade målstatistiken (i B-laget) sett ganska annorlunda ut. Men ni vet: 3 poäng om man satte den i krysset och 1 poäng för mesrullande in under/mellan en häck ( inte nåns i laget ska tilläggas dock). Man kan ju lätt räkna ut vilket som va mest prestigefyllt... Där gjorde vi vår undergång....
Men vi vill även poängtera från " Smillidillan´s" att: "Vi vann kampen mot oss själva här inne" (klapp på hjärtat). Kenneth mena på att: -Va fan !men det tror jag mest han sa för det va jag å Jullan som trigga om det.
Ja så det är ju inte så att jag vill bortförklara vår förlust men bara poängtera (som är nog så viktigt som Jack sa...) att vi hade lite otur när vi tänkte annars hade vi vunnit med storslagna siffror...

Jag säger som räven: -Surt!

Å så lite bilder från träningslägret and more... (Hemtex and more...)









/P.P and Big Raburba

Kommentarer
Postat av: H

kort och gott , ett snyggt lag ;)

2010-05-12 @ 17:22:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0