Kära vänner.

Jag blev så knäckt efter gårdagens fjärdeplacering så jag bokade flyget till Turkiet. Där kommer jag stanna ett tag och samla nya krafter.

Fast jag inte syns eller hörs finns jag i era hjärtan och där ska jag giva er kraft att kämpa på planen och vid sidan av.
 Jag har alltid vart stolt över att spela i Lif och jag ska tänka på er när jag är borta, inte för mycket men lite. Bara för att hålla fötterna på jorden så att säga.
Jag vet att ni försöker spela coola och inte visa att ni inte kommer sakna mig men det vet jag att ni kommer :)
 JAG KOMMER SAKNA ER OCKSÅ! Ömsesidigt helt klart.

Team Angels trots en fjärdeplacering, så var inte förstaplatsen långt borta. I en annan värld och tid så skulle vi vunnit, det är jag säker på.


kramar och sol!


Kommentarer
Postat av: Issa

Elin min Elin

2010-05-11 @ 21:53:12
Postat av: sandra

vi tar dom nästa gång ;)

2010-05-12 @ 13:33:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0