Sol sol sol

Vilken tur, det har nog inte kommit en istid. Vi kommer nog få se lite grönt färskt gräs trots allt. 
Tänk om det skulle börja regna frusen fisk från himmelen som jag hörde på P3. Och ní som tänker: haha frusen fisk , då heter jag bertil. Då kan ni heta Bertil, för allt dem säger i P3 morgonpasset är till 100% rätt.
Jag är sååå tajt med morgonpasset så inget skulle kunna komma i mellan oss.
Nu är det inte istid, morgonpasset, eller frusen fisk jag skulle prata om utan skriva lite om LIF...

Gärset kan vara grönare på andra sidan, det märkte vi när vi kom till boxholm.
Alla började gnugga sig i ögonen; ser vi rätt.. är det en grön matta.. Det som gömmer sig i snö kommer fram med.. skyffel... Bar jobbat där. Vi lirade matchen och vann med 3-1. En riktigt bra start för oss, en bra start på något nytt. Vi var kreativa, hade många bra uppspel och flera chanser till mål.
Slipat på lite saker nu i veckan som vi ska ta med oss till matchen imorgon, som vi kommer att spela i korsberga på grus. 

Igår var det valet mellan löpskor eller skridskor..
Tänk typ långfärdskridskor runt lilla mathuset, inte så dumt va.
Men det blev en löprund, in i ishallen, inte med skridskor, utan skor och upp för trappan och slutade inne i gympahallen med styrka och disco. Elin och malin dem lära oss nya dansmoves varje vecka..

Ladda nu för imorgon och en ny träninsvecka :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0