Kan man??

Kan man va kär i ett fotbollslag??? OM man nu kan det är jag kär i mitt lilla fotbollslag....
Trots att jag missat det nya slimmade modet vi börjat köra med klara jag mig uppför backen rätt OK, tack vare alla påhejningar som behövdes. Jag satte blicken på alla fasta slimmade rumpor som guppade uppför backen och vips va man uppe (nja, kanske inte vips precis men nästan..) Men bara så ni vet tycker jag ni andra gjorde ett jävligt bra jobb med, orkade bara inte prata...
Å Kajsa va ju guld värd att hänga med på styrkan, hon kunde alla dess knep till fusk. Jag trodde jag kunde en del men denna tös hade svar på tal på precis allt..Bexell försökte få lite inside men missförstod allt och stod med huvudet inåt väggen på tjockmattan... Elin Elin, lite svårt att ha koll på vart tränarna har blicken då va???

Å Albin va ju en hejare på Beat it... Kurs i moonwalk Mogärde Stora Fre kl 18.00...

Puss på er alla=)


/Big mama

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0