En nybliven mammas dagbok...

Kära dagbok....
Trodde att livet som mami/fotbollsproffs skulle rulla på med full fart men här hemma hos oss har det tagit stopp. Stoppet heter bihåleinflammation, eller det är va jag tror ialla fall.
Känner stressen över att jag hotat en del spelare i laget att jag kommer ha en ordinarieplats i B-laget vid seriepremiären...jag börjar tvivla asså....Men jag hoppas dom tog hoten på allvar så dom tränar på och känner att jag nånstans där bakom flåsar lite bakom örat!
Pratade med Bex nyligen och hon påstod att man tydligen ska bli pigg av piggelin (pigg Elin)....Ibland vet man inte om man ska skratta eller gråta=)....
Medans jag ligger hemma och äter praliner hoppas jag att mina söta fotbollspolare/partyfriends ligger i (inte med) med försäsongen...Med eller utan 50cm snö...Sista träningen jag gjorde va på Nydala i 50cm snö, kan jag skylla på Kenneth att jag blev sjuk??? Blir inte frisk för det men det känns bättre....;)

Håll bollen rullande!
I´ll be back
/P.P and Smillidilli

                                     

Kommentarer
Postat av: Eva

Krya på dej Issa... så vi snart får se dej igen!!! Krama Smilla från oss.. kraaam

2010-03-04 @ 14:26:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0