En nybliven mammas dagbok

Kära dagbok...
Mitt lag har kommit på mig nu med mina bortförklaringar, jag kan inte hålla på längre med det där så nästa vecka måste jag fixa nån till lilla Smilla så jag kan ut och flåsa på Myrvalla. Jag våndas lite för Jannes sifferkombinationslöpning, Bexells kluriga finter och nickduellerna med Hanna Albinjho.
Nu kan jag inte skylla på röven så länge till heller, visst att den förflyttat sig några cm neråt men den börjar smalna av på bredden...
Sen är det ju inte heller långt kvar till träningslägret...Undra vem som ska sova med mig och Smillan? Jullan, Moberg, kanske Jonna??? Jag får försöka snacka med Smilla innan så hon är lite lågmäld om nätterna, och hur ska jag göra med hennes höga pruttar? Hmm, fär kolla med Jack om han har nåt i ambulansen mot det!
Va förresten ute i Korsberga idag och kollade in när dom mötte Vimmerby, såg bra ut men det saknades nån på bänken...Big Mama,,,Idag stod jag vid sidan och snyltade kaffe av Jonnas päron.
Mycket att tänka på här nu...

/Puss Big Mama and little baby pink

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0