KM i sikte!

Goddag :)


I veckan har vi tränat och hållt på för att få ihop den perfekta mixen till KM. Har vi lyckats eller har vi inte lyckats är frågan? Det känns bra. Men det är när KM drar igång som något räknas, då spelar det ingen roll hur bra man har varit innan. Man måste ge sitt yttersta när det gäller som mest.
Det vet vi alla att vi kan, så det är bara att gå in där och kriga och hitta det fina spelet som vi vet att vi kan spela. Låt bollen göra jobbet så att säga :)


Vi har även två lag i KM, och vi hoppas att vi två ska mötas i finalen för att göra upp om guldet! Skulle vara riktigt kul.


I inomhusfotboll kan verkligen vad som helst hända! Och eftersom vad som helst kan hända ska man inte ge upp om man har släppt in ett mål bakåt. Då gör vi två mål framåt istället....Rätt enkel ekvation om jag får säga! Fast vem gillar matte?


BÅDA LAGEN NU KÖR VI!!!!



Testa några affirmationer innan ni ska gå och lägga er ikväll det här ska bli mina:
Jag är snyggare än min motståndare.
Jag är starkare än min pappa.
Jag är Zlatans dotter!
Jag gör mål en gång i minuten....
Jag har världens bästa och tryggaste lagkamrater!
Mitt hår är fixat för alla blixtrar!
Jag är snyggast, bäst och vackrast!


sådär, det här ska nog gå bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0