Ett steg fram å två bakåt!!

Men tjena!! Det va ett tag sen, har inte mycket att skriva i LIF-bloggen eftersom jag e helt off. Har fullt upp med mammalivet och Smillas blogg...Håller mig i Sjövik med omnejd, försöker gömma mig från alla fans och paparazzis som vill betala hutlösa summor för att få skriva om en "Stjärnspelares liv som mami"...men jag vägrar. Min väg till stjärnorna är ödmjuk, ingen dokusåpa!!! 
Men jag vill bara informera om att jag "snart" är tillbaka på planen igen, Smilla & jag har snackat igenom läget och givetvis vill hon se mig i startelvan till våren=)!
Har kommit igång med promenader men ni kan inte ana vad man svettas, det va ett tag sen man va tvungen att börja om så här för att komma i form. Har ju varit hyfsat i form nu ett tag innan jag låg på rygg och fick bebis i magen...Kanske inte i stil med Lill-Emma men bara några få kilometer efter...
Det är ialla fall lite slitigt och komma tillbaka men vi ger det några månader så...Om jag hade fått bestämma hade jag varit med redan förra veckan men det va visst inte lämpligt sa barnmorskan. Vänta 3 månader med sån träning!!!! 3 månader!!!!!??????? Det va länge, tyckte jag men i förrgår skulle jag ge mig på lite situps och rygglyft...testa att ligga på rygg och pendla med benen...Yeah sure, dom musklerna har min kropp helt glömt bort hur man använder...
Så jag får hålla mig till promenader och motionscykel ett tag till men sen så.....
Saknar er!!!!!!!!!!!

Förresten, Grattis till KM-segern...Gött mos på Hasses=)!!!



/Puss Pink Princess/Big Mama

Kommentarer
Postat av: Eva

King du e Issaaaaa!!!! kom snart o s'g hej igen !!!!

2010-01-14 @ 13:46:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0