Hejdå Sverige och LIF

Hej alla min kära vänner!!!

Nu var det ett tag sen sist vi sågs, och jag hoppas alla hade ett bra nyår. Imorgon sticker jag och johanna till ett värmare land, Thailand. Väskan står packad vid dörren, passet ligger framme, kameran är på laddning och jag är dunder förväntansfull!!!   
Är grymt sad över att jag inte har hunnit varit hos er dem senaste två täningarna ,men det är ju så att jag har världens dunder förkyldning, och då vill jag inte dyka upp på träningen och smitta er som är fräscha och friska.. Har haft kontakt med min kompanjon och hon säger att ni har det bra och är grymt laddade till KM! BRA BRUDAR!
Tänk på vad stefan holm har lärt oss, det är bara vi själva som bestämmer.
Och ni kan ju alltid kika lite extra på dem affirmationer som står i föregående inlägg.

Ha det så bra nu LIF så ses vi snart igen.  Just det, jag kommer svika denna bloggen nu dem veckorna jag är i Thailand för då har vi en egen blogg som ska uppdateras, där ni kan gå in och läsa... vilsenithailand.blogg.se !! / Hanna




din kamp utvecklar din styrka.
när du går igenom svårighter och beslutar att inte ge upp,
det är styrka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0