En nybliven mammas dagbok

Kära dagbok...
Igår planerade jag in allt in i minsta detalj för att kunna träna och vara med på hela träningen, skulle slå på stort så att säga. Gasade iväg 18.55 från Sjövik oc slirade in på Norrgårdshallen parkering 19.01, med andan i halsen sprang jag in men väl i omklädningsrummet tyckte jag att alla skor såg väl små ut,,,,visst att vi har några unghöns i truppen men kanske inte i storlek 35 och neråt. Kände inte igen mansrösten heller och när jag kikade ut i hallen med min två blå möttes jag av 15 småtjejer...Oj oj, ingen LIF träning med andra ord. Slog en pling till Janne Sjö, The man som sa att ingen träning ikväll, går på grus imorn... Fan, satan, balla tänkte jag men eftersom jag inte är nån bitterfitta nån längre stund åkte jag ut till Jocke & Jennie i Bäckseda och snylta till mig underställ och MP3 och så gav jag mig ut på en löprunda. Rumpan som tidigare slagit upp mot ryggen börjar lugna sig, brösten känns mjölkfria och knäna börja kännas som den 30-åring jag snart är.
Ikväll håller jag mig hemma med Smilla som är lite sjuk...kanske kanske att jag kan ge mig ut till tränigen på torsdag...Bäst att kolla på Laget.se innan så jag inte åker i onödan igen....
Har hört att Swärdh & Albin är tillbaka nu och deras historier från Thailand är ju guld värda att få höra så nästa träning kanske jag slår till på en dusch med laget för att hinna tjabba lite... Om det blir så får jag nog varna mina medspelare för kroppsliga defekter;)...


Hej då dagboken
/Pink Princess


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0