Gammal är alltid äldst och Issa slutar aldrig fnissa!

Jag har inte dött...inte heller gått från blond till brunett, inte börjat spela i Holsby och jag är inte på smällen (igen)... Jag bara inte är där..i Landsbro alltså..på träningarna... Jag vill men aj aj, säger down under och jag får vackert hänga på Friskis och köra spinning efter spinning... Sprang faktiskt på en avdankad LIF-böna där idag..Hanna Gunnarsson...Ja, då insåg jag, det är här man hittar oss...de gamla förlorade spelarna...

Men som jag sagt så många gånger förr:
Gammal är äldst och skam den som ger sig för efter regn kommer sol och sluta lipa-börja pipa....Jag kommer när man minst anar, lite som tomten liksom....2011 är inte kommet än och gräset är inte grönt än...
Förresten är ju det senaste ryktet sant...jag ska lära mig åka skidor.. Josse Josselito som är på hemmaplan vet inte om det än men hon kanske tillsammans med några flera skidnördar i reflexväst från Landsbro ska lära Fiffi och mig åka skidor för 2012 bär det iväg...Tjejklassikern ska göras och det ska göras med bravur...


Ja det va väl allt från mig for now...
I´ll be back! Och jag säger som Lasse Berghagen: Stockholm i mitt hjärta
fast utan Stockholm och med LIF istället då;)

GOTT NYTT ÅR
Puss från Smilli-Smilli-Dillan och Pink Princess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0