Zlatanlover, vem är det?

Många var gissningarna under dagens träning: Vem är denna mystiska Zlatanlover egentligen? Ja, säg det! Hanna och Elin var ivrigast att få reda på svaret, hela träningen klurade de på vem det kunde tänkas vara. Förslagen var alla möjliga och jag började nästan bli lite nervös över att de skulle komma på det! Jag inser ju att jag måste avslöja min identitet någon gång, men jag har tänkt att det skulle ske i ett senare skede. Men vi får allt se om vi har någon deckardrottning bland oss som kan klura ut det!

Till kvällens träning gjorde en gammal veteran comeback. Efter ca två veckors uppehåll var Kenneth tillbaka och styrde upp det hela. Han verkade vara på hyfsat gott humör och vi spelare blev smittade. Nya, enkla men roliga övningar gjorde torsdagsträningen till ett rent nöje. Hoppas han är tillbaka på riktigt så att det inte bara var ett inhopp i 92:a minuten...

Och så fikat då: Elin, Mathilda och Anna slog på stort och bakade två sorters kakor. Vit och vanlig kladdkaka, om jag inte misstar mig helt. Smakade smaskens! Det kändes som om vi var lite färre än vanligt, blev många sjuka sen gårdagens mossfotboll kanske?

Nu är det sovtajm för alla läsare, stora som små så jag säger godnatt och tack för mig!
/Z

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0