På tråden...

Hej issa, ska vi ta detta på svenska eller engelska?
Hej där min sköna, vi tar det på svenska, även att jag vet att vi gillar att snacka engelska men svenska är ju vårt modersmål.. hehe..
Så sant som sagt, måste va det blonda håret! Ryktet har gått på stan att du nu ligger i som en igel ute i motionsspåren?!
Neee, nu ska vi göra detta till någon succé eller vana, men några gånger har jag varit ute .  
Va inte så försynt kvinna.. Hörde på pastabaren att du hade varit där och laddat med kolhydrater för ditt millopp, är den VP-milen nu nästa?
Ja, jag sprang milen, men säger att det vad ett hjärnsläpp som styrde mig vidare så vp-milen vet jag inte om det blir.
Ja, kallar du det för hjärnsläpp, men jag tro det var styrka i dansbenen från ladan och alla toner från casanovas . Många timmar och mycket svett har åstadkommit där. På tal om ladan hörde jag att du har cheerleaders träning där på onsdagar, hur kommer det sig?
Jag har alltid själv velat hålla på med cheerleadning, men har aldrig kommit på tal att göra de.. Det var bara på film, college film. Visa ben, mage, slå volter och ha höga toffsar, det är det jag vill. Har övat inne i sovrummet, och sen till slut var robin hood på min sida att starta pink grils och smilla får vara med på ett hörn som maskot tills hon har lärt sig att gå. Det ska börjas i tidiga år. Robin hood har varit gymnast, så han kommer med kaffe och kladdkakeballerina bara för att få en skymt och tipsa. Detta ska bli en överraskning till landsbro if dam, hoppas dem kommer att uppsaktta den! 
Wow, nu är jag verkligen urblåst i mitt öra. Detta kallar jag glöd. Just nu som jag förstår är du i Linköping och gör? 
Jo jag har varit på brölliop här i linköping och stannar en vecka för att hinna umgås med släkt o vänner.. Har ju min fillidilli där. (sofie g från bäckseda) 
Okej, då får jag önska dig en fortsatt bra tid i linköping och tackar för samtalet, issa på tråden. 
Tack för det, och vill bara avsluta och säga att jag kan skriva ozzy baklänges, ha is i magen och vet att yxan sjunker som bonden sa.

HEJDÅ !


Kommentarer
Postat av: linda

jag hoppas verkligen vi får se ett uppträdande av alla cheerleaders på årsfesten då! :)

2010-08-19 @ 16:44:11
Postat av: Issa

Hahahahahahahahahahahhahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahah....jag dööör =)

2010-08-22 @ 22:21:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0