Nu är det bestämt...

Jag vet att frågetecknen har varit många och framförallt stora angående mitt plötsliga avhopp som superforward i B-laget...Vad har hänt liksom? Är den en ny bääbis/Rabbe på G, har Robin låst in henne, springer hon bara milen nu och satsar på en karriär inom friidrott eller om ännu värre...är hon en utbränd sliten småbarnsmorsa?????
Svaret är NIXPIX...ingen av ovan påståenden stämmer... Sanningen är att hela artelleriet down under har fått sig en törn, sjukgymnasten har klämt och känt och konstaterat att fotboll är inte den ultimataste sporten att återkomma till efter en graviditet och speciellt inte då man slarvat med enligt mig kärringgympa, sjukgymnasten säger basgympa....Ja så bäckenet hankar efter helt enkelt men på väg att tränas upp men med risk att bli helt invalid väljer jag nu att avsluta denna farliga kampsport innan it´s to late så att sää.
Så man kan säga att jag inte bara lägger skorna på hyllan (som numera verkat lossa från väggen) utan även lägger musen däruppe med....Ja eller ja ni fattar...Kroppen får fritt från fotboll ialla fall....

Issa som footballspro= R.I.P

Men jag vill tillägga att jag inte är bitter för jag har ju trots allt kvar mitt glada humör och kan ju stava OZZY baklänges vilket framgick tydligt i intervjun nedan....
Så nu undrar jag om jag kan va lite maskot ibland????


/Pink Princess and Little Pink Princess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0