hihi

Det var en gång en Bellman. Han kom cyklande ner för en backe. Då såg polisen honom. Och sa:
- Stopp stanna. Du har inget lyse.
Då sa Bellman:
- Jag har inga bromsar heller.



En gång satt Ulla och Bellman på en bänk och tittade på två fåglar som satt på en gren och pussades.
Då sa Ulla:
- Varför kan inte vi göra så där?
Bellman svarade:
- Äsch, grenen håller inte för oss!


Bellman och Ryssen satt på en bar efter en stund sa Bellman
- Jag kan slå vad 5 kronor om att jag kan dricka hela din öl utan att ta med händerna
- Ok sa Ryssen och flinade
Bellman tog ölen och slufsade i sig hela på bara någon sekund
- HAHA utbrast Ryssen hit med min femma
- ok hade bellman sagt och tack för en billig öl ;)

Det var en gång en tysk en rysk och Bellman. Dem skulle se vem som hade minsta pappan.
Då sa Tysken:
- Min pappa är så liten att han måste ha en stege för att nå telefonbordet.
Då sa rysken:
- Min pappa är så liten att han måste ha stege för att nå telefonen.
Då sa Bellman:
- Min pappa är så liten att han måste ha en fallskärm från mattkanten till golvet


Kommentarer
Postat av: Cissi

Bloppis på bloggen! Kolla om du hittar något! Direktlänk: http://ceciliav.com/2010/august/bloppis.html#comment

2010-08-19 @ 18:08:23
URL: http://ceciliav.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0