glass glass i stora lass lass lass.

Jag är galen i glass !

Det är verkligen något som är nytt för i år på fikat.. Det har blivit som en tävlig.. Ingen som köper torra mariekex längre, utan nu ska alla överträffa varandra med sina fantasier... Inget dåligt med det alls... för alla är glada när det är torsdagstränig och en fikaöverrasknig väntar :) Undra hur detta kommer sig.. Är det att vi har blivit ett år äldre, klokare, ideerikare och bättre på att hantera köksredskap , läsa recept , använda ugnen eller är det för dem tvingar ungarna i skolan på hemkunskapen att baka en kaka..  Jag ska sova på detta och grubbla så det slår knut i skallen... men nöjd är jag när jag cyklar hem på torsdagskvällen endats lite gatusken och jullan vi min sida, lite sötre och stoltare hem än vad man var när man kom till träningen, låter rätt logiskt :)

Godnatt alla söta små gullepluttar,
vill bara säga att staistiken pekar mot skyarna som eiffeltornet i Paris! Vackert som ett vykort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0