Träning hemma på trädgården???

Kollade in A-laget i söndags på Borovallen när det vankades seriepremiär...Hann precis komma in på arenan med mina nya rosa converse så blev Vimmerbyspelarna totally lost och Landsbro kunde börja sin målskörd... Såg inte hela matchen men såg Jullans två mål och hennes speed framåt målet... Nu undrar jag två saker, kanske tre:
1. Är det dom nya skorna?
2. Har hon tränat extra med Kenneth home at the backyard?
3. Kan jag ta hennes plats?


På återseende=)

/Pink Princess

Kommentarer
Postat av: Jullan

detta är en fråga med tusen svar ;) dom nya skorna kan det vara, det kan också vara mycket gröt eller helt enkelt för mycket skidåkning..

klart du kan få platsen jag flyttar snart till umeå :) jag hade utvecklings samtal idag och så frågade läraren : har du tänkt på vad du ska bli efter gymnasiet? ja jag ska bli fotbollsproffs :D

2010-04-28 @ 17:09:53
Postat av: linda

klockrent svar jullan ;)

2010-04-28 @ 17:14:02
Postat av: Issa

Ja just det...det va det jag hade i bakhuvudet=),,,fotbollsproffs nästa

2010-04-28 @ 19:16:40
Postat av: Jullan

ja om man vill något måste man ju köra på de ;)

2010-04-30 @ 15:35:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0